Аналіз роботи ШМО за 2016-2017 н.р.



Школа живе тривожним життям, і в ній, як у краплині води, відбуваються усі процеси, що проходять у суспільстві. Одне лише незмінно – пізнання нового і таїнство навчання. Люди, що прийшли сюди за покликом серця, ніколи не залишать цей вічно киплячий пристрастями будинок. Дві центральні фігури в цьому будинку: вчитель і учень. Перший відкриває дітям прості дива; а другий усотує всю мудрість життя.

      У проекті Національної доктрини розвитку освіти та у Законі України «Про освіту» наголошується, що стержнем освіти має стати виховання творчої особистості мобільної в освоєнні та впровадженні новітніх технологій. Це зумовлює необхідність створення таких методів та засобів навчання, які спираються на досягнення сучасної педагогічної науки та педагогічного досвіду. З метою надання вчителям допомоги в навчально-виховному процесі та ознайомлення з роботою колег функціонує наше методичне об’єднання.

      Робота методичного об’єднання – це цілісна, заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.

      До складу методичного об’єднання входять 5 вчителів англійської та 1вчитель німецької мов, які викладають у початковій , середній та старшій школах.

       Найголовніше та істотніше у методичній роботі є надання реальної, діючої допомоги вчителям у розвитку їх майстерності як поєднання професійних знань, навичок і вмінь, необхідних для сучасного педагога властивостей і якостей.

      Методичне об’єднання вчителів іноземних мов метою своєї роботи вбачає безперервне вдосконалення педагогічної майстерності вчителів, їх ерудиції та компетентності в галузі іноземних мов та методики їх викладання. Значна увага приділяється пошуку раціональних форм та методів роботи з учителями, вивченню та поширенню передового педагогічного досвіду кращих учителів міста, області та України.

   Наше завдання: зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Наша робота спрямована на те, щоб кожен учень міг оволодіти мовними навичками; поповнити знання у сферах які цікаві йому і розкривають йому нові горизонти пізнання.


Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів іноземних мов за 2016-2017 навчальний рік

Діяльність ШМО вчителів іноземних мов спрямовано на виховання та розвиток обдарованих дітей, надання учням можливості для реалізації їх творчих потреб, оволодіння системою знань,практичних умінь та навичок. Головну увагу приділено формуванню навику вільного використання раніше набутих знань у нових нестандартних ситуаціях,урахуванню інтерференції іноземних мов, системній поглибленій роботі з лексикою.

У 2016 -2017 н.р. ШМО вчителів іноземних мов працювало над такими основними завданнями: вчителі плідно займалися самоосвітою,впроваджували у свою роботу елементи інноваційних технологій, вивчали передовий досвід, взаємовідвідували уроки з метою передавання досвіду та виправлення можливих недоліків у роботі, формували готовність учнів до участі у іншомовному спілкуванні, заохочували учнів до самовдосконалення в галузі володіння іноземною мовою.

На засіданнях ШМО обговорювалися проблеми загального змісту,акцент було зроблено на розвиток креативності учнів,

необхідності використання комунікативного підходу,використанні інноваційних технологій на уроках іноземної мови.

Навчальнимі програми з іноземної мови виконано в повному обсязі.

Ведення неохідної документації, оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів щодо результатів навчальних досягнень учнів учителями іноземних мов здійснювалось згідно з нормативними документами.

Учителі іноземних мов упродовж навчального року брали активну участь у методичних заходах (виступи на ШМО, РМО, взаємовідвідування уроків),які стимулюють потребу і прагнення до самовдосконалення, допомагають співставити,відкрити у собі нові можливості, здібності,від яких розпочинається шлях до майстерності.

Результатом роботи методичного об’єднання є те,що поставленні завдання успішно виконувались фахівцями нашого ШМО. Проводилась активна робота з обдарованими дітьми,результатом цієї роботи є призові місця:

  Результати  I етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови           
п/п
Прізвище, імя по батькові  учня
Клас
Місце
Вчитель
1
Вітряк   Поліна
8 клас
I
Шеремет Т.В.
2
Черкун  Крістіна
8 клас
 I
Москалець Л.I.
3
Синяговська Мирослава
8 клас
II
Москалець Л.I.
4
Перанський  Андрій
8 клас
II
Шеремет Т.В.
5
Чуприна Владислав
8 клас
II
Шеремет Т.В.
6
Коваленко Едуард
9 клас
I
Козельчук М.М.
7
Пасічник Аліна
9 клас
I
Козельчук М.М.
8
Олійник Єлизавета
9 клас
II
Козельчук М.М.
9
Будько Ольга
9 клас
II
Шеремет Т.В.
10
Слободянюк Антон
9 клас
II
Шеремет Т.В.
11
Гребенюк Андрій
9 клас
I
Шеремет Т.В.
12
Барабан Назар
9 клас
I
Шеремет Т.В.
13
Капканець Олександра
10 клас
II
Шеремет Т.В.
14
Грищенко Анастасія
11 клас
I
Москалець Л.I


Результати II етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

п/п
Прізвище, імя по батькові  учня
Клас
Місце
Вчитель
1
Вітряк   Поліна
8 клас
I
Шеремет Т.В.
2
Черкун  Крістіна
8 клас
 III
Москалець Л.I.
3
Перанський  Андрій
8 клас
II
Шеремет Т.В.
8
Олійник Єлизавета
9 клас
I
Козельчук М.М.
9
Будько Ольга
9 клас
II
Шеремет Т.В.
10
Слободянюк Антон
9 клас
III
Шеремет Т.В.
11
Гребенюк Андрій
10 клас
I
Шеремет Т.В.
12
Барабан Назар
10 клас
II
Шеремет Т.В.
14
Грищенко Анастасія
11 клас
II
Москалець Л.I

Необхідно підкреслити, що загалом поставлені задачі було реалізовано вдало, хоча питання підготовки учнів в олімпіадах необхідно ще опрацювати з метою зайняття учнями школи призових місць в області.
Позакласна робота з предмету знайшла свої відображення під час проведення  тижня іноземних мов. Це дало можливість учням розкрити свої організаторські,творчі та інтелектуальні здібності, підвищити цікавість учнів до вивчення англійської ,німецької мов.

Плани  на  майбутнє:
-сприяти участі дітей уВсеукраїнських, районних,шкільних конкурсах, олімпіадах;

-працювати над розвитком творчої компетентності учнів,їх обдарованості;

-з метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою;
-поповнювати відеотеку матеріалів уроків,шкільних та позашкільних заходів, семінарів;

-приймати участь у професійних конкурсах;
-ознайомлюватись з новинками методичної та психолого-педагогічної літератури, фаховими загальнопедагогічними виданнями;

-працювати над впровадженням особистого творчого почерку,створювати свою систему роботи;

-надсилати методичні розробки,уроки, виховні заходи до періодичних видань.

Немає коментарів:

Дописати коментар