Науково-методичні матеріали 2018-2019 н.р.


Науково-методичне забезпечення
Початкова школа 

Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів в 1 класі

Нова українська школа: особливості викладання іноземної мови в перших класах

Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметіву загальноосвітніх навчальних закладх

Методичні рекомендації щодо викладання предмету "Іноземні мови" в 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації до серпневих нарад 2018/2019 н. р.

Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у нових навчальних програмах

 (Шаленко О. П., секретар українського відділення міжнародної асоціації учителів англійської мови як іноземної)

Ганна Дудіч. Виховання глобальних громадян 21го століття через залучення до міжнародної проектної діяльності

  У статті висвітлюються особливості організації різних видів мультимедійних проектів на уроках англійської мови через участь учнів у міжнародній проектній діяльності під час навчання іноземної мови. 

Як зробити перший урок після канікул цікавим?

Уроки, які проводяться першого вересня,  частіше за все мають вигляд спроби змусити учнів згадати щось із тієї інформації, яка була вивчена протягом попереднього навчального року, або лекцію із вуст вчителя про важливість освіти та нового етапу навчання.

Урок іноземної мови, англійської зокрема – урок, де кожна хвилина чітко розпланована та використовується з користю, але не у випадку першого вересня. В даній статі ми запропонуємо Вам варіанти вправ/ігор/тем для дискусій, які Ви сміливо можете використати для першого заняття з англійської мови, щоб воно пройшло цікаво і з користю.
Читати далі

 Як школа вбиває творчість
виступ сера Кена Робінсона, міжнародного експерта в сфері освіти, спікера TEDx

 

 

Пріоритені орієнтири розвитку іншомовної освіти в контексті компетентнісного підходу

Розбудова системи освіти в Україні привела до формування нової освітньої парадигми, відповідно до якої відбуваються інноваційні процеси, йде пошук нових, демократичних, результативних систем її розвитку. Сьогодні зміст освіти має орієнтуватися на формування ключових вмінь і компетентностей людини, на створення умов для особистісного розвитку та творчої самореалізації кожного громадянина України, формування покоління, здатного навчатися впродовж усього життя, створювати та розвивати цінності громадянського суспільства тощо. «Наш зміст освіти безнадійно застарів. І сьогодні весь цивілізований світ готує і наповнює зміст освіти, щоб це була освіта для життя, а не купа теоретичної інформації, яка  весь час помножується», – стверджує у своїй доповіді міністр освіти і науки Лілія Гриневич. За словами міністра, зміст сучасної освіти має орієнтуватися на знання рідної мови, знання двох іноземних мов, математичну грамотність, вміння застосувати математику для вирішення повсякденних завдань. Окрім того, це ще вміння працювати в команді, критично мислити. Детальніше ...


Організація групової роботи на уроках англійської мови  У статті висвітлено питання організації групової роботи на уроках англійської мови. Розглянуто методи і прийоми навчання, які реалізують групову форму організації навчальної діяльності учнів на практиці. Окрему увагу приділено визначенню місця групових форм роботи на уроках англійської мови та ролі вчителя в їх реалізації.

Critical Thinking

The Flipped Classroom Model


Методичні рекомендації щодо забезпечення наступності навчання іноземної мови між початковою та середньою ланками освіти

Наступність утворює простір для реалізації в педагогіч­ному процесі початкової та середньої школи єдиної, динамічної та перспективної системи виховання і навчання. Завдяки цьому перехід до нових умов шкільного навчання здійснюється з найменшими для дітей психологічними труднощами. При цьому забез­печується природне й комфортне їх входження в нові умо­ви, що сприяє підвищенню ефективності виховання і нав­чання учнів з перших днів перебування в основній школі.



Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2017/2018 н.р. (Витяг). Додаток до листа МОН від 09.08.2017 №1/9-436 


2017-2018 Новий рік. Нова програма. Нові реалії. 
Спікер: Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа» 




Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови

 Спікер: Любченко Олександр Сергійович, головний редактор журналу «Англійська мова та література» ВГ «Основа», учитель-практик із багаторічним досвідом роботи в загальноосвітній та спеціалізованій школі, а також з досвідом викладання англійської мови як іноземної в США.
  


РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ:


 Дудіч Ганна Вікторівна, учитель англійської мови комунального закладу «Навчально- виховне об’єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка – центр естетичного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», учитель-експерт Майкрософт, сертифікований вчитель Nearpod, PenPal Schools Global Ambassador, вчитель-новатор-2016, фіналіст міжнародного конкурсу Global Teacher Prize-2017
Виховання глобальних громадян 21-го століття через залучення до міжнародної проектної діяльності  У статті висвітлюються особливості організації різних видів мультимедійних проектів на уроках англійської мови через участь учнів у міжнародній проектній діяльності під час навчання іноземної мови.

Як школа вбиває творчість
виступ сера Кена Робінсона, міжнародного експерта в сфері освіти







КОМПЕТЕНТНІСНА ПАРАДИГМА ПОБУДОВИ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ В СУЧАСНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ Редько В.Г. кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України 


Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови (Електронний ресурс)

Поради щодо розвитку критичного мислення

Education- Critical Thinking
As educators, it is our responsibility to ensure that critical thinking takes place on an ongoing basis in the classroom. This video helps define what critical thinking is and why it is an important.



How to use critical thinking in the classroom Oxford University Press ELT



Teaching Tips 3: Questions that get students     thinking  British Council | TeachingEnglish

Ideas for using flashcards Flashcards are an incredibly useful and flexible resource for teaching vocabulary. Carol Read shows some very simple, practical activities that you can use at Primary.

(Macmillan ELT Spain)

Ideas for practising grammar. How can you make more use of the grammar tables in your textbook? Roisin O'Farrell, co-author of Quest (Macmillan Publishers), shows some fun activities.

Teaching Grammar with Board Races - TEFL ESL. When your class needs a change of pace, you can practice basic language points in unusual ways. A board race, as demonstrated here, will re-energize your class. In this game students must categorize the two forms of comparative adjectives.

British Council - Teaching Speaking Techniques (John Kay) A video from British Council - John Kay talking about Teaching Speaking Techniques

Teaching Activities - British Council - BBC. A video from the British Council - BBC, about Activities

How To Teach Children English.

https://effortlessenglishclub.com/tea... (Free Text Transcript). Teach children English using these simple techniques. Your children can learn English very quickly. They can learn to speak English fluently. And YOU are the very best English teacher for them! In this Effortless English Show, AJ tells you how to teach  



Motivation For Studying English. 


https://effortlessenglishclub.com/mot... [Get the text for this video at this link] Increase your motivation to study English. Many students complain that they are bored with English. They are tired and don't want to study every day. They ask how they can increase their motivation for English.


Немає коментарів:

Дописати коментар